Вазирлар Маҳкамаси Президент Ислом Каримов стационар даволанишда эканини маълум қилди

авг 28 / 2016

alt

"Мутахассисларнинг фикрига кўра, тўлиқ тиббий кўрик талаб этилади", - дейилади ахборотда.

ЎзА

UZ24: Хабар ва янгиликларни Telegram каналида ҳам кузатиб боринг. Каналга ўтиш:  https://telegram.me/uz24news_uz

  • Мехмон
    05 сентябр 2016, 11:25

    Бизнинг калбимизда мангу яшайсиз бобожоним

  • Мехмон
    02 сентябр 2016, 22:11

    Йук йук ман ишонмийман бу гапларга президентимиз Ислом Каримов тирик диб этинглар илтимос.

  • Худайберганова Розия Мухаммадиева
    01 сентябр 2016, 21:20

    Ассалому алайкум хурматли бобожон И. А. Каримов! Сизни мустакиллигимизни 25 йиллик туйи билан табриклаймиз! Илохим хамиша бахтимизга сог омон юргайсиз! Сизни жуда-жуда хурмат киламиз, ва хар кун эрталабдан кечгача дардингизга шифо сураймиз. Илохи яратганни узи умрингизни узок килсин! Сизни соглигингиз, бизни, ватанимизни, юртимизни, оиламизни бахти. Фарзандларимиз, юртимиз, элимиз келажаки бахтига хамиша сог-омон булгайсиз! Сизни жуда хурмат киламиз, сиз жаннати инсонсиз! Сизни хамиша дуо килиб яшаймиз!!! Сиз хурматга арзийдиган инсонсиз! Илохим тез согайиб кетгайсиз! Куп-куп байрамларни курмак сизга насиб килсин! Илохим " Хизир бобо" хамиша йулдошингиз булсин!!! 101 ёшга киргайсиз! 101 ёшли туйингизни курмак хаммамизга насиб килсин! Илохим хамиша сог булинг, сизни севиб хурмат килиб упиб куйувчи Хоразмдан Амир Темур кишлогидан Худайбергановлар оиласи.

  • Гулчехра
    01 сентябр 2016, 11:18

    Шамолларда хилпирар байрокларимиз,
    Сизнинг сиймоингиз бизга эслатиб...
    Сог булинг Отам, оёкка туринг,
    Калбимизда кувонч рухин уйготиб!

    Азиз ва Мухтарам Юртбошим-Отам тузалиб согайиб кетинг, байрамларимизга доим Узиз бош булинг...Сизни жуда хам яхши курамиз ва тинмай дуодамиз.. Узбекистонимизни хакикий Мустакил, Озод ва Обод килиб ку'йдингиз - энди мевасини куриб биз билан кувониб юринг..Сиз Дунёда энг Жасур, Мард, Ватанпарвар, Ок,ил, Олим ва халкига мехрибон Президентсиз! Сиз бизнинг Фахримиз ва Гуруримизсиз!

  • хуршида
    01 сентябр 2016, 09:18

    БУГУНГИ МУСТАКИЛЛИГИМИЗНИНГ 25 ЙИЛЛИК ТУЙИ МУБОРАК БУЛСИН АЗИЗ ЮРТБОШИМ. ТЕЗРОК СОГАЙИБ КЕТИНГ.БИЗ СИЗНИ ЖУДА ЖУДА ЯХШИ КУРАМИЗ ВА СИЗГА УЗОК УМР ТИЛАБ СОГАЙИБ КЕТИШИНГИЗНИ ОЛЛОХДАН СУРАЯПМИЗ.СИЗ БОРСИЗ БИЗ ТИНЧ ВА ОСОЙИШТА ЯШАЯПМИЗ.

  • Орзигул
    01 сентябр 2016, 08:53

    Юртбошимиз халкимиз бошига омон булсинлар! Кунглимдаги у кишига булган хурматни, мехр ва чукур ифтихор туйгусини суз билан ифодалашим кийин. Оллохдан узок-умр сурайман. Халкимиз бахтига доимо сог-саломат булсинлар! Мустакил Узбекистонимиз янада гуллаб -яшнасин!

  • Мехмон Мехри
    31 август 2016, 22:44

    Мухтарам юртбошимиз сог-саломат булсинлар! Хеч касал булмасинлар! Байрам тадбирида раксларини куриш, хакикий байрам кайфиятини хис килиш хаммамизга насиб этсин! Тезрок тузалинг отажон!!!

  • Миша
    31 август 2016, 22:22

    Президентимиз доимо сог булсинлар! Ёмон хабар таркатганларни жазосини оллох берсин! Каршилик талабалар юртбошимиз учун хамма нарсага тайёрмиз! Биз Ислом Абдуганиевич билан фахрланамиз! Узок йиллар юртни бошкариш, Мустакиллигимизни 50-йиллигини хам бирга нишонлаш насиб этсин!

  • Мухайё
    31 август 2016, 21:55

    Тугрисини айтсам ёмон хабарни эшитиб кулим ишга бормай колди. Менку майли опамлар ва синглим жуда каттик хафа булиб колишди. Шунда Юртбошимизни канчалик кадрлашимизни ва халкимизнинг кунглидан канчалик жой олганликларини курдим. Хамма_хамма бир овоздан соглик-саломатлик тилаб, бир олам яхши тилаклар билдиришди. Хаммамиз учун отамизданда кадрдон, мехрибон Юртбошимиз доим сог-саломат булсинлар!!! Биз у киши билан доимо фахрланиб юрайлик!!!

  • Мехмон
    31 август 2016, 21:46

    Кадрли юртдошлар! Мустакиллик байрами муборак! Хаммангизни хушхабар билан, мухтарам Президентимизни согаётганликлари билан табриклайман! Илохо Юртбошимиз сог-омон булсинлар! Халкимиз, болаларимиз бахтига умрлари узок булсин! Кушалок байрам муборак! Табрикларини эшитиб кузимга ёш келди. Байрам тадбирида узларини куриш насиб этсин илохо. Каршилик укитувчилар Юртбошимизга доимо дунёдаги энг яхши тилакларни билдириб, Карши шахрига яна келишларини кутиб коламиз!

Электрон манзилингиз кўрсатилмайди. Белгиланган майдонлар тўлдирилиши шарт *