Йўл ҳаракати жарималари Интернетга жойлаштирилди
23 октябр 2013, 16:30 54638 кўрилди

 

altЖарима турлари ва миқдори ҳақидаги барча маълумотлар Ягона интерактив давлат хизматлари порталининг “Давлат йўл ҳаракати хавфсизлиги органлари томонидан йўл қоидаси бузилиши юзасидан белгиланадиган жарима миқдори бўйича маълумот” бўлимига жойлаштирилди.  

Ушбу хизмат шубҳасиз йўл ҳаракати иштирокчилари учун долзарб бўлиб, бу хизмат орқали йўл ҳаракати қоидалари ва уларга қонун ҳужжатлари асосида белгиланадиган жавобгарлик турлари хусусан жарималар миқдори ва тури ҳақида маълумот олиш мумкин, дейилади порталга киритилган хабарда.  

Бу ўз навбатида ЙПХ ходими ва йўл ҳаракати иштирокчилари ўртасида келиб чиқиши мумкин бўлган тушунмовчиликларнинг ҳам олдини олишга хизмат қилади.

 

Шархлар
Мехмон
  13 янвuary 2017, 16:15
3.4 белгисини буздим канча жарима Тулаш керак
Мехмон
  12 янвuary 2017, 17:19
Туманга карши машинанинг олд фаралари кайси рангларда булади
Мехмон
  12 янвuary 2017, 15:36
Салом. Мен охирги 2 йил ичида коида бузмадим. 2017 йил январ ойида алока воситасидан фойдаланиб коида буздим. Жарима канча белгиланади?
Мехмон
  10 янвuary 2017, 23:33
Салом. Мен охирги 5 йил ичида коида бузмадим. 2016 йил декабрь ойида алока воситасидан фойдаланиб коида буздим. Жарима канча белгиланади?
Мехмон
  06 янвuary 2017, 00:02
Декабр ойида жарима тулаб январда Яна коида бузилса кийинги йилга утадими ёки икинчи марта благими?
Мехмон
  05 янвuary 2017, 23:55
Код 15 шу нима?
Мехмон
  05 янвuary 2017, 23:53
Ноябр ойида кувиб утиш билан 2 марта тушиб январда ортикча одам олиш билан тушса жарима микдори купаядими?
Таймазов
  28 декабр 2016, 21:59
Мен 2 минутга машиналар тухташи мумкин булмаган жойга туриб колдим шунда бир гайи ходими келиб мени нафсониятимга тегадиган сузлар билан сукди мен запислари хам бор какрга мурожат килишим кере
Мехмон
  27 декабр 2016, 18:33
Ассалому алейкум!!!мен икки бор бир йил давомида тезлик билан радарга тушдим айтолмайсизми шу ик винчи марта жарима канча булиши мумкин???
Мехмон
  19 декабр 2016, 15:29
Men bir yil moboynida 2 marta tezlik bn jarimaga tortildim. Ikkinchi marta ypx xodimi ishorasiga boyin sunmasdan kettim.Endi jarimani sud belgilarmush. Shu togrimi?