Ўзбекистон халқ артисти Озодбек Назарбеков 2017 йилда концерт бермайди
22 декабр 2016, 21:24 10236 кўрилди

alt

Ўзбекистон халқ артисти Озодбек Назарбеков 2017 йилги мавсумда концерт бермайди. Бу ҳақда хонанданинг матбуот котиби “Дарё”га маълум қилган.

 «Озодбек Назарбеков чиндан ҳам 2017 йилда концерт дастури бермайди, бу борада танаффус қилади. Назарбеков сўнгги йилларда тақдим этган концертларининг барчасида юз фоиз жонли ижрода куйлади, кучли босим билан меҳнат қилди. Бу эса ўз таъсирини кўрсатди, унда ҳам руҳий, ҳам жисмоний томондан толиқишлар бўлди», — деган қўшиқчининг матбуот котиби.

Таъкидланишича, Озодбек Назарбеков концерт беришдан танаффус қилган бўлса-да, ижод қилишдан тўхтамаган.

UZ24: Хабар ва янгиликларни Facebook ҳамда Telegram'да ҳам кузатиб боринг

Шархлар
Матлубахон
  03 феврал 2017, 15:01
Ижод осон соҳа эмас. Баъзан толиқиш,баъзан эса танаффус кузатилади. Шу маънода О. Назарбековнинг қарорини ҳурмат қилиш зарур. Бобур ва Навоий ғазаллари асосидаги янги концерт дастурини кутиб қоламиз.
Мехмон
  24 янвuary 2017, 09:51
zoooorkuuu
Dilshod Mustafoev
  23 янвuary 2017, 10:07
fanatlar hafa dushmandlar hursand
Мехмон
  25 декабр 2016, 11:55
Озодбек ака Сизга соглик саломатлик тилаймиз. Кирип келаётган 2017-янги йил билан чин калбимиздан табриклаймиз.
Мехмон
  24 декабр 2016, 17:15
Kengga keng, torga tor,g'urbat izlaganga g' urbatdir dungyo! Ozodbek Nazarbekovning asl muxlislari uchun uning sog'ligi muhum.Menimcha qisqa tanaffusdan song Ozodbek Nazarbekov yana albatta jonli ijroda kansert beradi.Biz uni kutamiz.Asosiysi oilangiz va muxlislaringiz oldida sog' salomat bo'ling.
Мехмон
  23 декабр 2016, 13:42
"Калампир" сиз олдин изохингизни одоб-ахлок доирасида колдиришни ургансангиз, максадга мувофик булар эди! Изохингиздан куриниб турибдики, сиз санъатдан анчагина йирокда экансиз. Энг аввало узингизни хурмат килишни урганинг!
Мехмон
  23 декабр 2016, 13:35
Ayrim insonlar borki, ularda na saviya va na boshqasi...mavjud.
Ozodbek Nazarbekovni har yilgi koncert dasturiga boraman. O'sha 15-kunmi, 20-kun berdimi, haqiqatdan ham jonli ijroda o'tkazdilar. Buni san'atdan oz bo'lsada xabari bor insongina anglashi mumkin. Ayrim befarosat insonlarga esa buni tushuntirishni umuman keragi yo'q, foydasi ham yo'q! Bundan 3-4yil oldin 70% jonli bo'lgan bo'lsa, mana oxirgi 3yil mobaynida 100% jonli kuylab o'tkazdilar. Buni fonogramma bilan jonli ijroni farqiga bormaydiganlarga tushuntirish- bekorga vaqt o'tkazish demakdir!
Мехмон
  23 декабр 2016, 12:09
Ozodbek aka sog'-salomat bo'lsinlar, umrlari uzoq bo'lsin! Eng avvalo sog'liq zarur! Biz esa kutamiz albatta.
Fursatdan foydalanib, Ozodbek akani, va albatta uz24 saytining barcha xodimlarini yaqinlashib kelayotgan Yangi-2017 yil bilan chin qalbimizdan tabriklaymiz! Yangi yilda sizga faqat yaxshiliklar hamroh bo'lsin, omadli va quvonchga to'la yil bo'lib kelsin!
Мехмон
  23 декабр 2016, 12:01
Озодбек Назарбеков сизга соглик тилаган холда ушбу карорингизни яна бир уйлаб куринг
Мехмон